sztokholm we Włoszech

12/3/2012

a konkretnie w Vicenzy. MIeszkanie projektantki z Civico Quattro



kaczoki,kuroki, gapy i wloszczyzna.blogspot.com/

<*>

drobno pokrychej wloszczyzna.blogspot.com/

No Comments

skad ty bierzesz te watpliwe tezy ???

12/1/2012

> Nic nie urwie. Jakby miał urwac to by juz urwał bo juz mieszkania na wtórnym sa

> droższe niż na pierwotnym a do ceny należy jeszcze doliczyć 2% PCC.

urwie sie urwie, poniewaz spada liczba i wolumen udzielanych kredytow, w Warszawie coraz wiecej ludzi traci prace, a nowe miejsca powstaja w Krakowie, Lodzi, Wroclawiu i Gdyni – w piatek po pracy do pociagu relacji Krakow – Bialystok nie mozna wcisnac szpilki, nowe centra biznesowe zatrudniaja tysiace mlodych ludzi za polowe pensji warszawskich

> Jak ktos kupił w ciągu ostatnich kilku lat czyli po 2-3 tys za m2 drożej niz je

> st teraz to tak łatwo nie zejdzie z ceny, którą dodatkowo podnosi kasa jaką wsa

> dził w wykończenie.

jesli mowimy o sprzedawaniu mieszkania kupionego w ostatnich kilku latach to raczej jest to sytuacja przymusowac i sprzedajacy zadnej laski nie robi – zejdzie z ceny zeby sprzedac, a jak nie on to zrobi to komornik, komornicy maja setki mieszkan z cena wywolawcza na poziomie polowy zadluzenia hipotecznego

> Jesli ktoś tylko CHCE sprzedać mieszkanie to będzie je wyst

> awiał tak długo aż znajdzie nabywce. Wyjątkiem będa sytuacje, że ktoś nie tylko

> CHCE ale i MUSI mieszkanie sprzedać to wtedy będzie stopniowo, podkreślam stop

> niowo, schodził z ceny.

a podkreslaj sobie ile chcesz – jest sie z czego posmiac

> Juz teraz wiele bardziej kalkuluje się kupic na pierwotnym niz na wtórnym. Po w

> ejściu MdMu różnice będa jeszcze większe. Chyba, że mieszkania kwalifikujące si

> ę do MdMu podrożeją to wtedy zbliżą się cenowo do tych na rynku wtórnym.

> Inna rzeczą, że devy teraz sfolgowały z nowymi budowami po tym jak na ura zaczy

> nali wiele budów, żeby zdążyc przed wejściem w zycie ustawy deweloperskiej, wię

> c obecna górna podażowa stopniowo ale zacznie topnieć.

gorka podazowa nie stopnieje, a w zwiazku z rosnaca podaza na rynku wtornym jedynym sposobem na doprowadzenie do stopnienia jest obnizenie ceny

No Comments

Re: Czy warto sprzedawać dom?

11/28/2012

Ja mam dom o powierzchni ok 230m2 +garaż i choc uważam, że domy o powierzchni ok 200-250m2 to norma. Wielu inwestorów takie buduje. Sypialnia główna 15-20m2 to żadna ekstrawagancja. Oczywiście można zrobic taka sypialnei gdzie wejdzie łózko 2×2 + jakies 50cm po bokach na komunikacje ale mozna i łózko 2×2 + 1,5-2m po bokach na komunikację. Po to własn ie ma się dom by się nie ocierac o ściany. Pokoje dzieci po ok 15m2 to też żadna fanaberia. W domu sa zupełnie inne przestrzenie niż mieszkaniu w bloku. Ja mam np. salon z jadalnią ok 45m2, kuchnia ok 15m2, łazienka ok 8-10. DO tego dochodzi wiatrołap, hall, który tez nie ma 2-3m2 tylko bliżej mu do 20m2. Też chciałem miec dom ok 150m2 ale tez chciałem mieć więcej przestrzeni niż w bloku. Niestety gdybym teraz miał budowac jeszcze raz to mimo, że bardzo wazne byłoby by mozliwie ograniczyc powierzchnię dom pewnie też powstałby ok 200-250m2, bo takie mam założenia i np. osobiście dziwie się, że ktos wyprowadza się za miasto, buduje dom i robi sobei salon ok 20-25m2. Wg mnie to mało bo tyle to sie ma w bloku, dlatego w tym domu co mieszkam walczyłem by salon był mozliwie (w granicach rozsądku) duży i tego absolutnie nie żałuje.

Oczywiście patrząc na to ile komu jest potrzeba przestrzeni do zycia to rodzina 2+1, 2+2 mogła by się zmieścic i w mieszkanku 60-80m2 i tez by im dobrze było, o ile nie mogli by sobie pozwolic na mieszkanie w domu ok 200m2.

No Comments

Brant S.A. osiedle "Pod Brzozami"

11/28/2012

Witam,

zastanawiam się nad zakupem mieszkania od w/w developera na osiedlu „Pod Brzozami”

Czy ktoś z Was już zakupił tam mieszkanie, bo jak twierdzi developer już dużo mieszkań zostało sprzedanych, a chętnych nie brakuje.

Czy osoby które już zakupiły mieszkania mogą coś powiedzieć na temat współpracy z developerem? Czy jest to uczciwy developer, czy jego głównym celem jest wyssanie jak najwięcej kasy?

Proszę o opinie, bo nie chcę sobie strzelić w kolano.

No Comments

Re: a kiedy wroci sztuka budowania w warszawie ?

11/24/2012

Piekne …

Milo sie czyta jak ktos potrafi opisac ladne mieszkanie z klasa.

Pozdrawiam serdecznie



Pieniądze jako dług:

video.google.com/videoplay?docid=-1887591866262119830

Właściciele agencji towarzyskiej różnią się tym od władzy, że posiadają umiejętność ogarnięcia burdelu.

No Comments

Re: moja sypialnia- co fajne, a co nie?

11/19/2012

ja nie lubie…ja nie lubie…. :) ))))

ale to nie twoje mieszkanie

No Comments

drewniane ekrany na taras

11/19/2012

Chciałam zrobić takie drewniane ekrany do zasłaniania jak w tym projekcie:

www.e-mieszkanie.pl/a/6742,dom-w-lesie/0/12,parterowy-dom

Szukam info jakie systemy podwieszania/jezdne można tu wykorzystać. Te ekrany są dość ciężkie.

Dzięki

No Comments

Re: Mieszkanie bez KW i bez możliwości jej założe

11/14/2012

No niestety rynek i ceny powstających mieszkań mocno weryfikuja nasze plany co do zysku ze sprzedaży.

No Comments

Re: uratujcie moje mieszkanie…

11/12/2012

listek_a napisała:

> panczez2 napisała:

>

> > Taaaa ;) Skąd ja to znam. I nie tylko ja chyba…… ;)

>

> No ja, dobra przyznam się. Ale ja udaję, że mojej szafy nie ma :D

;DD

Ja już nie mogę…..

Choć b. długo robiłam to samo ;)

Jak mi pałer nie minie do łykendu i dzieć nie wywinie numeru z oskrzelami,

krtanią lub czymś równie „na czasie” to się bierę ;)

Choć M. jak Rejtan broni :D D



Budzo sie cerwone i młode baby

Wyciongajo nogi spod pierzyne

No Comments

Re: ?????????

11/10/2012

u nas na umowie jest zapis (&19), w skrócie: że będziemy mogli użytkować mieszkanie po uzyskaniu PnU, a jeżeli developer zostanie np. ukarany, za wpuszczenie nas do mieszkania, to my tą karę pokrywamy

No Comments

Re: Ed Invest S.A. – Dywizjonu 303

10/31/2012

czy ktoś może wie jakie są ceny czynszu za mieszkanie i opłaty miesięczne za garaż w EDInvest?

No Comments

Ronson Espresso???

10/29/2012

Hej nie wiem jak Wy, ale ja odbieram mieszkanie w I kw 2014 roku i jestem ciekawa Waszych opinii. Kupiłam je już jakiś czas temu, więc obniżka cen wk.. mnie na maska…

Piszcie o wszystkim czym Waszym zdaniem powinniśmy się dzielić….

No Comments

Re: Chcesz sprzedać mieszkanie ?

10/29/2012

przerąbane mają – praktycznie drugie takie same, jak „kupili” mieszkanie przepada im:(…

No Comments

Re: mieszkanie braci

10/20/2012

Płytki są w łazience, przedpokoju i kuchni. To jest naprawdę małe mieszkanie – 35m. Kuchnia

ma 10m z kawałkiem. Jakbym zaczęła dzielić podłogę, to dopiero byłby bałagan. Chłopakom

się podoba :) . A kanapa była alternatywą dla brzydkiego kuchennego narożnika. Miało być

własnie tak trochę barowo-knajpowo. A czemu nie szachownica?

No Comments

Re: nasze mieszkanie po dwóch latach

10/20/2012

Mrmmm, mniam:)



Zapamiętajmy to lato.

No Comments

Re: nasze mieszkanie po dwóch latach

10/20/2012

„sieco” DDR, wyłowiony na all, też mi się podoba :)



mój kawałek sieci

sentymentyiprezenty.blogspot.com/

No Comments