Re: Wiem, czego chcę

by admin on 01/30/2014

piu_vivo napisała: > szpilko, jako starszy spawacz porządnie się przyjrzałam wszystkim „industrialom > ” > i moim zdaniem dobrze wybrałaś, w ogóle firma się przyjemna wydaje i elastyczna > (pierwszy zalinkowany stolik mocno niechlujny, nie zachwyciłby Ciebie) Chlop to samo stwierdzil , ze ten pierwszy niechlujny i ze nie do nas, bo u nas to musi byc wersja ugladzona Przyznaje reacje. > > Czytaj dalej...

No Comments

Re: Wielkie zmiany – salon i sypialnia

by admin on 01/30/2014

Od jakiegoś czasu czekałam na możliwość odwiedzin Ikea o zakupu ramek do nabytych jesienią plakatów. Od kilkunastu dni już wiszą i coraz bardziej je lubię – Mój dom w Skandynawii my-full-house.blogspot.com Czytaj dalej...

No Comments

Re: Ginące przesyłki, co zrobić?

by admin on 01/30/2014

Dzięki dziewczyny. Pytanie, doradźcie proszę jak pismo ładnie, acz stanowczo ując w słowa. Bo mam takie nerwy na tego sk… co podpiernicza te przesylki, że najchętniej wywaliłabym prosto z mostu co myślę. Mąż koleżanki w tygodniu będzie w W-wie i nada do siebie przesyłkę zwykłą zobaczymy. Co istotne giną tylko konkretne przesyłki, nie wszystkie zwykłe. W środku są książki, niezbyt cenne ale są. Inne wszystkie zw Czytaj dalej...

No Comments

czy ta jogurtownica jest ok?

by admin on 01/30/2014

Nie wiem na co zwrócić uwagę. Pomóżcie www.tchibo.pl/maszyna-do-jogurtow-p400051196.html – ” Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem …” Czytaj dalej...

No Comments

Re: Piekarnik parowy

by admin on 01/30/2014

Rok temu przez tydzień byłam goszczona w domu, w którym był zwykły piekarnik i taki parowy. Byl, bo znajomi kupili dom z gotowa juz kuchnia. Gospodarz domu, nie użył owego ani razu, choc co wieczór jedliśmy pyszne rzeczy przygotowane właśnie przez niego. On – szef kuchni, więc przyrzadzanie kolacji do niego należało. Żona piekła ciasta. Przyznali, ze nie korzystają z piekarnika parowego, jest bo jest, w zabudowie, na wypo Czytaj dalej...

No Comments

Re: Ginące przesyłki, co zrobić?

by admin on 01/30/2014

A może ktoś wyciąga już z waszej skrzynki, np. polując na rachunek do sfałszowania? Były takie przypadki już w paru miastach: oszust kradnie rachunek za skrzynki, robi skan, drukuje jeszcze raz ze wstawionym swoim numerem konta, i taki spreparowany papier podrzuca z powrotem. – Robótkowe ADHD Planeta Berlin Czytaj dalej...

No Comments

Re: Ginące przesyłki, co zrobić?

by admin on 01/30/2014

Znam osobiście dwóch listonoszy, którzy po prostu wyrzucali zwykłe listy (jedna pani paliła nimi w piecu, inny chłopak po prostu wyrzucał gdzieś). były to np. kartki z życzeniami na święta – więc coś, o co raczej nikt się nie upomni. To, że twoja mama, która zawiaduje pocztą, nic o tym nie wie nie oznacza, że doręczyciele są uczciwi, przecież nie chodzi z nimi. U mnie była podobna sytuacja, w dodatku niosąca za sob Czytaj dalej...

No Comments

Re: Ginące przesyłki, co zrobić?

by admin on 01/30/2014

w wiekszości firm mozna sie umówic na wysyłke faktur mailowo……moze warto spróbować??? Czytaj dalej...

No Comments

Re: Piekarnik parowy

by admin on 01/30/2014

tu na zdjeciach super ktos pokazał jak wyglada i jak to dziala. tablica.pl/oferta/piekarnik-parowy-aeg-electrolux-CID628-ID48G1T.html – z pozdrowieniami E. Czytaj dalej...

No Comments

Re: okap "wertykalny"

by admin on 01/30/2014

ta własnie tak podświadomie sie tego boje i nie wiem jak taki okap „pod skosem ” wyciaga zapachy……chyba nie bede ryzykowac. Czytaj dalej...

No Comments

Re: Piekarnik parowy

by admin on 01/30/2014

ja mam parowy z AEG Można gotowac na parze. Można piec z dodatkiem pary. Taki od bajer. Jesli na dole zwyklego piekarnika postawisz miske z woda, to masz to samo co ja w piekarniku zwanym „parowym”. – z pozdrowieniami E. Czytaj dalej...

No Comments

Re: Piekarnik parowy

by admin on 01/30/2014

jeszcze napisze jak to dziala. Na dnie piekarnika jest naczynie otwarte, do ktorego wlewa sie wode, ktora jest chyba podrzewana jakas grzałka od dołu.Woda sie gotuje i paruje … tym sposobem mozna gotowac na parze.. lub piec z dodatkiem pary. – z pozdrowieniami E. Czytaj dalej...

No Comments

Re: Ginące przesyłki, co zrobić?

by admin on 01/30/2014

Zdarzały się przypadki, że listonoszowi nie chciało się roznosić listów i wywalał je gdzieś po drodze. Do śmietnika, albo gdziekolwiek. Możesz pobawić się w detektywa. Trzeba śledzić listonosza od samej poczty, żeby zobaczyć, jak wygląda doręczanie przez niego. Czytaj dalej...

No Comments

Re: Piekarnik parowy

by admin on 01/30/2014

Działa zasadniczo jak brytfanka zamknięta. Opłaca się jak restaurację otwierasz z kaczkami w menu. – www.managernaobcasach.pl/ www.weisefrau.blogspot.com Czytaj dalej...

No Comments

Re: Piekarnik parowy

by admin on 01/30/2014

Niestety nie wiem, jak działa brytfanka zamknięta, bo nie mam. Kaczek też nie jem – Wyprzedaż allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=470059 Czytaj dalej...

No Comments

Re: co jeść zimą z warzyw? w Trójce

by admin on 01/30/2014

Brukiew jest smaczna pieczona, jarmuż podsmażony z czosnkiem jak szpinak też dobry. W cykorii to własnie głab nadaje charakteru,nigdy go nie usuwam- bez niego cykoria staje sie nudnym lisciem Pasternak dostaję od mamy, ktora sieje go w ogrodzie, ale nie ma szalu- taka prawie pietruszka, o delikatniejszym aromacie. Czytaj dalej...

No Comments